Monday, December 20, 2010

农夫-奇迹

农夫新album,里面有2 首我觉得几有意思的歌下,

抄下了几段有point 的歌词来。

农夫-伟大航道
.. 當你正式上班 先知道乜嘢叫慘 原來做功課好簡單 做人好難 唔好怪你學校好似好煩個幾個先生 因為冇一個先生係可以煩得過你老闆
唔好介意 記缺點只係小事
操行分就係玩緊迷你版嘅辦公室政治 唔好笑你同學仔 因為將來佢可能係 同你做一世嘅兄弟 呀
順便一提
千祈唔好食煙 點解 因為你想像唔到佢有幾難戒
大多幾歲 你會想搵返個情侶
老土D講一句 唔係有心就唔好追佢 你諗下佢流嘅眼淚 傷害佢 將來佢 唔再相信愛 你仲點過意得去 愛情係好玩但係唔好玩愛情..

农夫-寂寞是最无敌
寂寞最高级一个人都得囖 寂寞嚟捞汁当寂寞系食物
我寂寞过乜我寂寞过植物

寂寞嘅秋天我寂寞咁抽烟

问寂寞嘅周边边个唔寂寞先

寂寞嘅微博要人关注

系寂寞嘅面书偷人番薯 --> 这个好笑

佢有最多黄金睇住日落黄昏依
然感到寂寞唔通佢前世系唐僧?
佢有最多伴侣每个月换换佢
依然感到寂寞唔通人哋同样当佢玩具?
寂寞好似我 唱到3分
31秒都无人明我up乜

No comments:

Post a Comment