Wednesday, November 24, 2010

语言的美

英文很美~

如果我会看英文小说,

看戏不用字幕更好,

也如果我可以看完某一天的整份英文报纸就算不错了。

用英文骂人,怎样骂都不会粗。

~ I hope you hang yourself with your H&M scarf, u need SPF 45 just to stay alive, u’re so sad maybe u should buy a happy meal ~
(class.. )

~ dyke=lesbian, dickwad=sick bastard=pansies ~
(贴切.. )

~ I won't, unless my hair is on fire, and u are the last bucket of water left on earth ~
(cute.. )

~ I wish she could swallow her tongue ~
(哈.. )

不知zomok 我很不喜欢讲华语,

但是家人同学全部是讲华语,

没便。

啊.. 有可能是从小讲华语讲显料。

在外面,我会觉得跟我讲广东的朋友较容易熟落,

华语给我很正式的感觉。

讲一讲 - 好漏(腻),米书,核突,掟煲,嗱嗱啉,熠熟狗头,心喐喐..

是有比较亲切点。

No comments:

Post a Comment